
Şap hastalığına karşı hayvanları koruma çalışmaları devam ediyor…
Son vaka Çorum’dan bildirildi.
ŞAP HASTALIĞI GÖRÜLDÜ
Sungurlu İlçe Tarım ve Orman Müdürü Hicabi Berişbek, yaptığı yazılı açıklamada, Kemallı köyünde şap hastalığı görüldüğünü bildirdi.
GİRİŞ VE ÇIKIŞLAR KAPATILDI
Bu nedenle bölgede karantina kararı alındığını belirten Berişbek, “İlçemiz Kemallı köyünde çıkan şap hastalığı nedeniyle Kemallı köyü ve 10 kilometre yarıçapında bulunan bölge karantina altına alınmış, koruma ve gözetim bölgesi olarak ilan edilmiştir. Bu bölgeye ve ilçe merkezinde bulunan hayvan pazarına hayvan giriş ve çıkışı yasak olup, yasağa uymayanlar hakkında gerekli idari işlemler yapılacaktır.” ifadelerini kullandı.
Kaynak: Anadolu Ajansı (AA)Furkan Can
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Bigo Elmas Bayi – Güvenli, Hızlı ve Uygun Fiyatlı Elmas Satın Almanın Yeni Adresi
5937 kez okundu
3
Emekli maaÅ farkı düzenlemesinde son durum: 2025 emekli maaÅ farkları yattı mı, ne zaman yatacak? 1969 TL en düÅük emekli maaÅı farkı Resmi Gazete’de yayımlandı mı?
704 kez okundu
4
Şirin cinayetinde karar çıktı!
561 kez okundu
5
Saraçhane sonrası CHP’den Maltepe mitingi: İmamoğlu da ‘konuşacak’
490 kez okundu